ארז רובין- איתור נזילות
שירות בכל הארץ

איך בחירה נכונה של כלים סניטריים משפיעה על בעיות אינסטלציה?

האינסטלציה הביאה עמה פתרון אדיר לחיים ולאנושות, תארו לעצמכם את החיים של לפני, ללא צנרת וללא אספקה סדירה של מים, ללא פינוי יעיל של מים עם תום השימוש. קשה אפילו לדמיין חיים כאלו. אך לצד הפתרון נולדו לנו גם בעיות חדשות, כאלו שלא היו מוכרות בעבר. כשלא היו צינורות מתחת למרצפות לא נוצרו בתוכם סתימות או פיצוצים… כשלא היו ברזים לא נוצרו בהם גם תקלות. אך שימו לב – בחירה נכונה של כלים סניטריים משליכה על תפקוד מערכת האינסטלציה. עובדה שמסבירה לנו מדוע חשוב כל כך לבחור בשימת לב כלים סניטריים וכך לשמור ככל שניתן על מערכת האינסטלציה.

הכלים הסניטריים ומערכת האינסטלציה

אז כן, קיים קשר ממשי ואפילו הדוק בין בחירת הכלים הסניטריים שלכם לבין בעיות אינסטלציה שעלולות להתפתח במהלך השימוש בהם. והנתון הזה מסביר מדוע חשוב כל כך לבחור בשימת לב את הכלים הסניטריים, ולא ללכת שבי רק אחרי הטעם האישי שלכם והמראה של הכלים, אלא להתרכז באיכות שלהם ובהתאמתם לתפקיד הצפוי להם. כי בסופו של עניין לא מדובר בתפקיד זניח אלא משמעותי, והוא עשוי להיות גם מאתגר ותובעני עבורם.

כלים יציבים ואיכותיים שלא מתפתחים נזילות

כלים סניטריים עתידים להתמודד בתנאים של מים, הרבה מים. בנוסף הם עומדים לשרת אנשים. הם חייבים להיות איכותיים ועמידים מאוד, כדי שהם לא יפתחו סדקים במהלך השימוש בהם. שימו לב לכך שכאשר ילד נשען או אפילו נעמד על כיור, כאשר אדם מבוגר וחסר סבלנות חובט בברז או אפילו רק פותח אותו בתנועה לא עדינה מספיק – הברז וגם הכיור עלולים לפתח פוסט טראומה ולסבול מנזילות… סדקים בכיור, ברז שמתעקם – כל אלו יוצרים בעיות אינסטלציה חמורות שמתבטאות בטפטופים ואחר כך בנזילות, סתימות וכן הלאה על זו הדרך העקלקלה והלא נעימה… עד לשלב בו אתם מזמינים אינסטלטור או מאתר נזילות מקצועי שיפתור את הבעיות.

כלים איכותיים – זרימה איכותית

במערכת האינסטלציה נדרשת זרימה קבועה ואיכותית של מים, זאת כדי שהמערכת תפעל כמו שצריך ותמלא את תפקידיה כהלכה. כאשר הכלים איכותיים וטובים גם הזרימה טובה וכל המערכת יכולה לתפקד כנדרש. ברז דולף או כיור רופף גורמים לתקלות לא נעימות שרק הולכות ומסתבכות עם הזמן ועם השימוש הלקוי. הכיור המתרופף גורם לבעיות אטימה מה שמביא לנזילות, הברז הדולף יוצר אבנית וגורר סתימות והצטברות וכן הלאה על זו הדרך. בוחרים איכות, בוחרים אולבט

עומדים לחדש את הכלים הסניטריים? בואו לבחור באתר אולבט – allbath.co.il! כאן תמצאו מגוון נרחב של כלים סניטריים ברמת איכות מנצחת. כך תוכלו להיות בטוחים כי אתם רוכשים כלים סניטריים מעוצבים ואופנתיים אך יחד עם זאת ברמת איכות גבוהה ועמידות משביעת רצון לאורך זמן. 

תפריט נגישות