ארז רובין- איתור נזילות
שירות בכל הארץ

איתור נזילות בפתח תקווה

חוששים שיש לכם נזילה במבנה? גיליתם כתמים לא ברורים על הקירות או שהתקרה החלה להתקלף? כל אלה הם סימנים לנזילה –
אל תזניחו! נזילה עלולה להתפשט על קירות הבית ולגרום לבעיות רבות!

✔️ ארז רובין מומחה לאיתור נזילות מדויק במצלמה תרמית – ללא שבירת קירות.
✔️ זמינות מלאה והגעה מיידית למקרים דחופים
✔️ שירות בכל פתח תקווה והסביבה
✔️ קבלת דו"ח מפורט לאחר איתור הנזילה הכולל תצלומים תרמיים (המשמש לחברת הביטוח)

מהם הסימנים שצריך לבצע איתור נזילות בפתח תקווה?

נזילות רבות אינן מתבטאות בסימנים חיצוניים במיוחד בשלבים הראשונים שלהן ועל כן חשוב מאוד להיות ערים לסימנים מקדימים ולפקוח עיניים לשינויים בסביבה.

  • כתמי רטיבות על הרצפה או הופעה של כתמי עובש על תקרות, קירות או על רהיטים.
  • יש לבדוק את משקופי הדלתות ורצפת פרקט ולאתר התעוותות של החומר. גם קולות טפטוף ממקורות לא מזוהים יכולים להצביע על נזילה וכן ריח טחוב.
  • חשבון המים – כדאי לעקוב אחרי חשבון המים החודשי ולראות שהוא לא גבוה מידי או מנופח מהרגיל.
  • בנוסף, כדאי לערוך בדיקה יזומה של מד המים במבנה – סוגרים את כל הברזים והמערכות שמשתמשות במים, ובודקים את מד המים. אם הוא עומד, סימן שהכול תקין, אך אם הוא ממשיך לרוץ, ייתכן מאוד כי קיימת נזילה במבנה.
גילוי נזילות מים

ההבדל בין סוגי הנזילות האפשריים במבנים בפתח תקווה

אנשים נוטים לחשוב כי נזילות מתרחשות רק במבנים ישנים אך זו מחשבה של אדם שאינו מתמצא בתחום האינסטלציה. אחד כזה יכול לחשוב גם כי כל סוגי הנזילות במבנים נגרמות מאותה סיבה ואף מתאפיינות באותן סימנים. אז זהו שלא.
אף מבנה אינו מוגן מפני נזילה ויש בהחלט מבנים חדשים שעלולים לסבול מנזילות מעצבנות. באלה האחרונים ניתן לגלות נזילות שנגרמות כתוצאה מחדירת גשמים בעקבות איטום לא מושלם.

סוג נוסף של נזילות הן נזילות מתפרצות. כלומר, נזילות שקל להבחין בהן מכיוון שהן פורצות מיד החוצה. נזילות כאלה נובעות מפיצוצים בצנרת בתוך קירות או ברצפה והם גורמים לכתמי רטיבות גדולים המתפשטים בתוך זמן קצר. הסוג השלישי הן נזילות קטנות. נזילות בהן הרטיבות מצטברת לאט לאט. אלה נובעות בדרך כלל מסדקים קטנים או חורים בצנרת ועל כן מצטברת הרטיבות באיטיות רבה ואינה מאפשרת איתור מוקדם.

למה חשוב לאתר את הנזילה בפתח תקווה בהקדם?

כאשר מגלים נזילה בקיר או במידה וחוששים מאחת כזו שמתפתחת, יש לאתר אותה במהירות או לפנות למומחה לאיתור נזילות בפתח תקווה. ומדוע? הצטברות של רטיבות או לחות בתוך קיר היא דבר הרסני. אין זה משנה מה הגורם לכך, בכל מקרה ייגרם נזק לקיר וברור מאליו שככל שהרטיבות נמשכת זמן רב יותר, כך הנזק שנגרם יהיה משמעותי יותר.
מאתר נזילות משתמש במכשור מקצועי כדוגמת מצלמה תרמית אשר יכולה לגלות נזילות בקלות ולא רק זאת, אלא היא גם יודעת לאתר את מקור הנזילה ולצמצם את הנזק שיכול להיגרם כתוצאה משבירה של הרצפה או הקיר. בקיצור, המשמעות של שימוש במכשור מקצועי לאיתור נזילות היא חיסכון בהוצאות, חיסכון בעבודה והכי חשוב, חיסכון בנזק שנגרם כתוצאה מהרטיבות.

ארז רובין - מאתר נזילות בפתח תקווה

איתור נזילות באופן מקצועי אינו מתבצע רק על ידי מצלמה תרמית, אלא הוא מסתייע גם ביכולת המקצועית של המאתר. כך שאם יש לכם חשש מנזילה, הגעתם למקום הנכון. ארז רובין, מאתר נזילות בפתח תקווה יאתר עבורכם את הנזילה במקצועיות ובסיום תקבלו דוח מדויק ומפורט עם מסקנות הבדיקה לטיפול בתקלה ולקבלת תשלום מהביטוח.

תפריט נגישות