ארז רובין- איתור נזילות
שירות בכל הארץ

איתור נזילות בסאונד

  • המכשיר מבוסס על מערכת ניטור אקוסטית שמאפשרת לזהות את הרעש של הנזילה ולהבין מהו מקור הנזילה.
  • בשלב שני, המערכת ממפה את הסקירה. המכשיר מובנה בצורה ייחודית ומשוכללת, כאשר קיים בתוכו מגבר ייחודי וחיישן בעל רגישות לטכנולוגיית קורלציה.
  • בנוסף, המכשיר עם פילטר צר בשביל לאפשר העלמת רעשי רקע. כל אלו מותאמים לכך שכאשר קיימת דליפה בצנרת – הרעש במכשיר מוגבר ומשדר נתונים למכשיר, דבר זה מאפשר איתור נכון של מיקום הנזילה.

מה היתרונות של השיטה?

  • הבעיה המרכזית בנזילות היא העובדה שהנזילה מתגלה בשלב מאוחר מידי. כאשר הנזילה מתגלה בשלב מאוחר, הנזק שהיא עלולה לגרום רב לעומת נזילה שמתגלה בשלב מוקדם.
  • היתרון של שיטת איתור נזילה בסאונד הוא שהשיטה מאפשרת לזהות את הנזילה בשלב מוקדם ובכך לחסוך את כל ההרס שהנזילה עלולה ליצור במידה ולא תטופל באופן מיידי.
  • בנוסף, השיטה המסורתית לאיתור נזילות היא לשבור קירות ומרצפות כדי לגלות את מקור הנזילה – גם פעולות אלו נחסכות באיתור נזילות בסאונד.

כמה עולה איתור נזילות בסאונד?

כאשר ניגשים לעניין העלות, חשוב לוודא שאנו משלמים, לא רק מחיר סביר אלא גם מחיר עבור איכות ומקצועיות. אז, כמה עולה איתור נזילות? איתור נזילות שנובעות מפיצוץ בצנרת עלולות לגבות מחיר גבוה משום שבכדי לאתר את הנזילה יש צורך להשתמש בציוד יקר. איתור נזילה מסוג זה תעלה כ1000 ₪, אך כאשר מדובר באיתור נזילות בסאונד, זה סיפור אחר לגמרי מבחינת הוצאה כספית.

איך נקבע עלות הבדיקה?

ההוצאה על עלות המכשיר, כוללת בתוכה חיסכון של אלפי שקלים שנחסכו כתוצאה משימוש במכשיר, בכך שלא נשברו קירות ומרצפות לחינם. הנזק וההרס הרב הנגרם למבנה כאשר אנשי המקצוע מחפשים את המקור לבעיה ולא מוצאים את המקום המדויק, הוא נזק כספי גדול וכרוך בעבודות בנייה חדשות במקומות שלא היו צריכים להישבר מלכתחילה. עוגמת הנפש במקרה כזה גדולה אף היא ולכן כדאי ומומלץ להשקיע מחיר ראשוני במכשיר איכותי לזיהוי ואיתור נזילות בסאונד.

למי מותאם השירות של איתור נזילות בסאונד?

איתור נזילות בסאונד מתאים לבעלי מקצוע המעוניינים לתת שירות מקצועי ויעיל יותר והן עבור דיירים המעוניינים להיות מעורבים ובעלי השגחה מלאה על הצנרת במבנה שלהם. כיום רובן של החברות המקצועיות המספקות שירות של איתור נזילות מים, מחזיקות במכשור מתקדם זה. כאשר אינכם יודעים מה גודל הנזק הנגרם כתוצאה מהנזילה הממושכת שלא טופלה, מומלץ מאתר נזילות המחזיק במכשיר איתור נזילות בסאונד.

מחפשים איתור נזילות בטכנולוגיה מתקדמת? הגעתם למקום הנכון!

אנו בארז רובין בעלי התמחות באיתור נזילות ורטיבות בטכנולוגיה מתקדמת הכוללת איתור נזילה במצלמה טרמית, בדיקת רטיבות ונזילות מים. בכל פעם בה אנו ניגשים לפתור בעיית נזילה, אנחנו בודקים היטב, בצורה מקצועית ומקיפה ועם מכשור חדשני, מהו מקור הבעיה ורק אז מתחילים בטיפול. הטיפול שלנו ממוקד בנתינת מענה מדויק לבעיה שנוצרה. נתקלתם בנזילה אצלכם במבנה? פנו אלינו עוד היום ותקבלו מענה אדיב, מקצועי ואמין – בהתחייבות! 🙂

תפריט נגישות