ארז רובין- איתור נזילות
שירות בכל הארץ

האם כל אינסטלטור עושה איתור נזילות?

אם אתם שואלים האם כל שרברב מבצע איתור נזילות מים, התשובה צריכה להינתן בהתאם לכמה פקטורים שונים, לרבות סוג הנזילה וסוגי הכישורים שיש לשרברב. רגע לפני שמזמינים אינסטלטורים, הנה כמה דגשים חשובים מאיתנו – קראו כאן >>

באילו כלים השרברב משתמש לאיתור נזילות?

כאשר שואלים האם כל אינסטלטור עושה איתור נזילות מים, התשובה ניתנת בהתאם לציוד והכישורים של השרברב. מה זה אומר? מאוד פשוט, נסביר את זה בעזרת דוגמה קצרה. נניח שיש לכם נזילת מים סמויה בניאגרה סמויה, על מנת לאתרה בצורה מדויקת השרברב בדרך כלל יצטרך להשתמש במצלמות תרמיות. המצלמות האלה מורכבות לתפעול, ככה שמלבד החזקת הציוד השרברב גם יצטרך לדעת כיצד להשתמש בהן בצורה מדויקת. לכן, אנחנו ממליצים תמיד לשאול מראש, לפני שמזמינים את השירות, באילו אמצעים משתמש השרברב על מנת לבצע איתור נזילות מים בביתכם. באופן הזה, מציאת אינסטלטורים מומחים הופכת קלה הרבה יותר. 

כמה עולה השירות ע"י שרברב?

על מנת לענות על השאלה כמה עולה איתור נזילות בבית או בכל מיקום אחר, ריכזנו עבורכם מחירון איתור נזילות במיקומים שונים. עם זאת, חשוב לציין שהמחירים להלן מהווים המלצה בלבד ויכולים להשתנות בשטח בהתאם לגורמים שונים, כמו למשל מורכבות הגישה לאיתור הנזילה, האם מדובר בנזילה במיקום גבוה ועוד. הנה דוגמאות המחירים המומלצים לצרכן:

  • מחיר איתור נזילה בשני מוקדים שונים בבית, יעמוד על כ-1,500 – 2,500 ₪, במידה ש-2 המוקדים רחוקים זה מזה. 
  • איתור נזילה בבית עם מצלמה תרמית אמור לעלות כ-1,300 – 1,800 ₪.
  • מחיר איתור נזילה ברצפה יהיה צפוי לנוע בין 1,400 – 2,100 ₪, ללא פירוק המרצפות. 
  • על איתור נזילה במקלחון עם מצלמה תרמית, תהיו צפויים לשלם כ- 1,500 – 2,000 ₪.
  • מחיר איתור נזילה בתקרה בד"כ ינוע בין 1,500 – 2,100 ₪, אם כי תקרות גבוהות יכולות להיות יקרות יותר לאיתור נזילות בהן. 
  • מחיר איתור נזילה בגינה צפוי לעמוד על כ-1,700 – 2,100 ₪, כולל שימוש בחיישן גז למציאת המיקום המדויק של הנזילה. 
  • איתור נזילה בקיר אמבטיה לא אמור לעלות יותר מכ-1,500 – 2,000 ₪, לא כולל התיקון של הנזילה. 

לסיכום, איזה עוד שירות צריך מלבד איתור נזילות? יש לציין כי במקרים רבים יש צורך להיעזר בשירות נוסף (מלבד איתור נזילות). כמובן, הכוונה היא לשירות הנקרא ייבוש תת רצפתי. לידיעתכם, מחיר ייבוש תת רצפתי יכול לנוע בין כ-70 – 120 ₪ למ"ר, אבל תלוי מאוד באיזה סוג ריצוף מדובר. בין אם אתם צריכים רק איתור נזילות או גם את 2 השירותים גם יחד, אנחנו ממליצים לעשות סקר שוק הכולל, איך לא, השוואת מחירי אינסטלטורים לאיתור נזילות מים. באופן הזה אפשר לחסוך לא מעט כסף בכיס, ככה שזה שווה את המאמץ הקטן של ביצוע סקר שוק. 

תפריט נגישות