ארז רובין- איתור נזילות
שירות בכל הארץ

האם בעזרת ביובית אפשר לאתר נזילות?

ביובית מהווה כלי רב שימושי, בעודו מסוגל להגיע לעומקן של תשתיות אינסטלציה ביתיות ועירוניות גם יחד, לשאוב בורות שומן ומים, הצפות מים ועוד. אבל, האם ביובית יכולה לאתר נזילות מים בבית, ברחוב או בכל מקום אחר? – התשובה כאן. 

ביובית ואיתור נזילה – אפשרי? 

באופן כללי, ביובית לא מיועדת עבור איתור נזילות מים. ברוב המקרים הכלי הזה משמש לפתרון בעיות ביוב, כמו למשל סתימות והצפות. אבל, וכאן למעשה קבור הכלב, במקרים מסוימים אפשר להשתמש בשירותי ביובית עבור איתור נזילות באופן עקיף. לצורך העניין, כולנו יודעים שנזילה בביוב יכולה לגרום לריחות חזקים מאוד. לכן, בעזרת ביובית אפשרי לשאוב את מי הביוב וכך לנקות את הצנרת, מה שבתורו עוזר להפחית ריחות. כמו כן, לעיתים קרובות נזילה בביוב יכולה בקלות לגרום להצפות. אי לכך, במקרים אלה אפשר להזמין ביובית אשר יכולה לשאוב את ההצפה ולנקות את האזור. עם זאת, חשוב לציין שהפתרונות לעיל הם בד"כ זמניים בלבד. במילים אחרות, הם לא מהווים טיפול בנזילה עצמה.

כיצד נאתר נזילות עם זה?

לאחר שהבנתם כי איתור נזילת מים בדרך כלל יצריך שיטות אחרות מאשר השיטות אשר מציעות ביוביות, חשוב לאתר את איש המקצוע לטיפול בבעיה. באופן כללי, אינסטלטורים בדרך כלל יהיו אנשי המקצוע שאתם תחפשו. עם זאת, שרברבים יכולים לטפל בקריאת השירות הזו בכמה דרכים שונות, כמו למשל:

  • שעון מים: לפני שמבררים לגבי שיטות יקרות לאיתור נזילות, חשוב לסגור את כל הברזים בבית וכן את המכשירים האחרים אשר צורכים מים. כעת, בדקו את השעון. אם הוא עדיין זז, למרות שהכול סגור, סבירות גבוהה לכך שאכן ישנה נזילה. 
  • מצלמה תרמית: בעודה מבוססת על טכנולוגיה של אינפרה אדום, מצלמה זו מאתרת נזילות מים על ידי כך שהיא מצביעה על הפרשי טמפרטורות. שימו לב, שיטה זו יקרה יותר מאשר שיטות אחרות ברוב המקרים. 
  • שיטות נוספות: בימינו, מלבד בדיקה ידנית ושימוש במצלמה תרמית, ניתן לאתר נזילות מים בדרכים שונות כמו איתור בגז, איתור עם מכשירים אקוסטיים, באמצעות סיב אופטי ועוד. 

כמה מילים על מציאת אנשי מקצוע מתאימים

בעוד כי שירותי ביובית למטרות השונות עשויים להיות נדרשים בתשתיות ביתיות ותעשייתיות גם יחד, ישנה חשיבות גדולה באיתור שרברבים ו\או ביובית. במילים פשוטות, אנשי מקצוע איכותיים ישאירו אתכם מרוצים עם תקלה אשר סודרה, בעוד כי אנשי מקצוע חובבנים עלולים לגרום להחמרת הבעיה. זו הסיבה לכך שחשוב לעשות סקר שוק הולם לפני שמזמינים אנשי מקצוע כאלו או אחרים. ההמלצה שלנו היא לקבל 3 הצעות מחירים לכל הפחות, כי ככה ניתן לקבל תמונה יותר מקיפה וכוללת של מחירי השוק. זאת, תוכלו לעשות באמצעות אתרים של השוואות מחירים בין אנשי מקצוע, אשר כוללים, בין היתר, גם מחירונים מעודכנים בתחום. 

תפריט נגישות