ארז רובין- איתור נזילות
שירות בכל הארץ

איך לבחור קבלן מאתר נזילות

בחירה בקבלן איכותי אשר יש לו ידע בעולם התשתיות ומספק שירותי איתור נזילות, יאפשר לכם לעבור כל שיפוץ באופן קל ובטוח. אבל איך תדעו שהקבלן הבא שלכם הוא האיש הנכון למשימה, הנה כמה טיפים שיעזרו לכם בבחירה ויהפכו את בחירת הקבלן שלכם לפשוטה וקלה יותר.

שאלו את הקבלן על הידע שלו בתחום תשתיות המים והביוב

בכדי שהמשרד שלכם יראה מעולה בסוף השיפוץ ולא יאלץ אתכם להיכנס להוצאות של תיקון תשתיות מים וביוב, כדאי שהקבלן שלכם יכיר את הנושא מקרוב. חשוב שהקבלן ידע לשים לב למקרים של רטיבות, נזילות או חלילה סדקים בצנרת. כך, העבודה תוכל להתבצע כהלכה ולהחזיק לכם למשך שנים ארוכות.

בררו אם יש לו מצלמה תרמית לאיתור נזילות

כיום הקבלנים המובילים משתמשים במצלמה תרמית לאיתור נזילות בכדי לראות אם יש דליפה של מים מבלי לשבור את הקיר. זוהי טכנולוגיה אשר מאפשרת טיפול כירורגי בנזילות וחוסכת לכם זמן רב בשבירת קירות ואריחים. מסיבה זו, נהוג לעבור על השרטוטים לפני תחילת השיפוץ ולראות היכן עוברים קווי המים, לסרוק את המקום בעזרת מצלמה תרמית ורק לאחר מכן להתחיל במלאכת השיפוץ. כך מונעים גם פגיע בקו מים במהלך הקידוחים.

בדקו אם אילו חומרים הוא עובד וכיצד הוא מטפל במפגעי רטיבות ועובש

קבלת טוב צריך להעניק לכם מעטפת מלאה גם במקרה שהמשרד שלכם סובל מרטיבות: החל מאיטום, דרך בחירה בחומרי גלם דוחי עובש ועד לצבעים מיוחדים לאזורים אלו. במידה ואתם יודעים את קיומו של אזור בעייתי, חשוב גם לשתף את הקבלן ולראות מהו הפתרון שהוא מציע לכם בזמן השיפוץ והאם ניתן לדייק את העבודה בכדי למנוע את ההישנות של הרטיבות. שימו לב גם לתוכנית העבודה ואל תפחדו לשאול מה כל שלב כולל.

התייעצו עם קולגות מתחום האינסטלציה שאתם סומכים עליהם

חשוב להתייעץ עם בעלי מקצוע וקולגות מתחום האינסטלציה לפני שאתם מתקשרים עם כל קבלן וסוגרים על חוזה מחייב. הסיבה לכך פשוטה: מומחים אלו יעניקו לכם המלצה אמיתית וכנה על מישהו שהם סומכים עליו בכדי שיעשה את העבודה כהלכה ולא ינסו להרוויח עליכם כי גם כך אתם לקוחות שלהם. בעזרת שקיפות זו, אתם תגיעו לקבלן הנכון בעבור הפרויקט שלכם.

אל תתביישו לקבל את כל הסיכומים בכתב

בעולם שבו יש אחריות על כל דבר שרוכשים – אין שום סיבה שלא תקבלו חוזה מסודר אשר נוגע לכל שלב בתהליך השיפוץ, כולל לפרק הזמן שיוקדש להבטחת האיכות של תשתית הביוב והמים במשרדכם. שימו לב שהכל מעוגן בכתב וכי כל הפרטים הקטנים ביותר סגורים על פי הצרכים של המשרד שלכם. כך תוכלו להבטיח לכם שקט נפשי, לכל אורך השיפוץ.

מתכננים לשפץ משרד בקרוב ? אנחנו כאן בכדי לעזור  TBS  – שיפוץ משרדים

תפריט נגישות