ארז רובין- איתור נזילות
שירות בכל הארץ

איתור נזילה בדירה

על שירות איתור נזילות בדירה במקרה של נזילה נסתרת

אחת מהבעיות הכי מסוכנות הן הנזילות. יכול להיות שתצפו בהן ותתעלמו מהן אך מהר מאוד תבינו שעשיתם טעות. חשוב לטפל בנזילות בדיוק רב ובמקצועיות כאשר רק בעלי מקצוע מנוסים יכולים לדאוג לכך. יחד עם זאת, יש כמה דברים שחשוב שתדעו לגבי הסכנות שלהן ודרכי האיתור הקיימות.

איתור נזילה בדירה

איך מאתרים נזילות בימינו?

איתור נזילות בעבר הייתה משימה הרבה יותר מסובכת מהיום. כיום יש מגוון רחב של משירים מתקדמים כמו למשל מצלמה תרמית או מצלמת סיב אופטי, שיכולות לדעת בדיוק רב מהיכן מגיעה הנזילה וכמובן מה חומרתה. המצלמה התרמית יכולה לשדר בצבע את הבדלי הטמפרטורות של הגופים השונים וכך ניתן לדעת מהיכן המים יוצאים וכמה הבעיה חמורה, כאשר מצלמת סיב אופטי מוחדרת אל הצנרת ויכולה לשדר תמונה באיכות טובה. הדרך השנייה שכבר אינה מקובלת הייתה לחצוב בקיר ולגלות את הנזילה באופן ויזואלי, פעולה שהייתה יקרה, מסובכת ומלכלכת יותר.

מדוע איתור נזילות חשוב באופן מיידי?

  • ברגע שיש נזילה בבית היא לא תיעלם לבדה גם אם אתם תתעלמו. להיפך, ככל שהזמן יעבור היא עלולה להחמיר יותר כיוון שמוקד יציאת המים עלול לגדול. ברגע שאתם רואים את סימני הנזילה חשוב לקרוא למאתר נזילות מוסמך כדי שיפתור את הבעיה כמה שיותר מהר. אסור להיות שאננים אפילו כשמדובר על חשד כלשהו ובכל מקרה יש כמה בדיקות שכדאי שתבצעו בבית כדי להבין האם יש נזילה, כמו למשל סגירת ברז המים הראשי ובדיקת שעון המים.
  • כאשר יש נזילה בקיר או בתקרה הנזק שיכול להיגרם לאיכות החיים שלכם גדולה מאוד. המים שיחדרו אל הבטון יישארו בו לאורך זמן ויגרמו לבידוד לקוי מאוד לבית. הבידוד עלול להשפיע על הטמפרטורה בבית ולא רק שיהיה לכם יותר קר, תיאלצו לבזבז עותר אנרגיה על חימום הבית וכך למעשה תצטרכו לבזבז יותר כסף, זאת בנוסף להוצאות על המים שמתבזבזים וכמובן על הטיפול שמחמיר מרגע לרגע.

מדוע איתור נזילות חשוב באופן מיידי?

אי אפשר לדעת מהיכן יש נזילות באופן מדויק ולמעשה אפילו לא להעריך אותן בקירוב, אך ניתן לדעת שהן קיימות לפי סימני הרטיבות שיש על הקיר. צבע מתקלף, צבע דהוי, עובש וכמובן ריח רע יכולים להיות סימנים ברורים להימצאותה של נזילה.

במידה וישנה נזילה בדירה צרו קשר כעת עם המומחים של ארז רובין לאיתור נזילה מיידי ומדויק >>

תפריט נגישות