ארז רובין- איתור נזילות
שירות בכל הארץ

איתור נזילות במסעדות – ארז רובין

ישנה נזילה במסעדה? חשוב לפעול בהקדם על מנת לאתר את מקור הנזילה ולטפל בה, דבר שעשוי לחסוך נזקים רבים למבנה ולעסק.

נזילות במבנה עלולות לגרום לנזק רב במידה והנזילה לא תטופל באופן מקצועי בזמן. הנזק יכול להיות משמעותי במיוחד כאשר מדובר בעסקים נותני שירות כמו מסעדות ורשתות מזון, כאשר התוצאה עלולה להיות השבתה של המסעדה ולנזקים כספיים כבדים לעסק ולתדמית שלו. כך שעוד בטרם הקמת עסק כמו מסעדה חדשה מוטב לבדוק את התשתיות ולוודא כי אין בעיות איטום ורטיבות אשר יכולות להפתיע אותו בהמשך. במידה וקיים חשד לנזילה, עלינו לפעול באופן מיידי על מנת לאתר את מקורה ולטפל בה בהקדם.

איתור נזילות מקצועי

כיצד נזהה נזילה במסעדה?

ישנן נזילות הגלויות לעין וניתן לראות אותן ולראות את מקורן, אך במקרים רבים ישנן נזילות סמויות נסתרות. ישנם מספר סימנים אשר יכולים לאותת לנו כי ייתכן וקיימת נזילה כלשהי במבנה ובמידה ואנחנו מבחינים בהם יש לבדוק זאת בהקדם. בין סימנים אלה: סימני עובש, קיר שהתקלף וסימני רטיבות כלשהם.

מכיוון שמדובר במסעדות, בהן קיימת עבודה אינטנסיבית לכל אורך היום במטבח, הלחות מצטברת מהר יותר (לכן גם רצוי להקפיד על אוורור המיקום) וזה עלול לגרום להתפתחות עובש ולנזק. מעבר לכך השימוש האינטנסיבי בצנרת עלול ליצור בלאי בצינורות, לגרימת סתימות וחורים שיכולים לגרום לפיצוץ בצנרת ולנזילות.

ישנו חשד לנזילה מה עושים?

אם בעבר במקרים של נזילה סמויה היה נהוג להרוס באופן מידי את הקיר על מנת לגלות את מקור הנזילה כיום יש לנו אמצעים מתקדמים בעזרתם אנו יכולים לאתר את מקורה ללא כל נזק למבנה. פתרונות אלו שימושיים במיוחד עבור עסקים, כיון שהרס של המבנה עלול לגרום להפסדים כספיים עקב הסגירה של המסעדה והטיפול בבעיה. בין אמצעים אלה ניתן למצוא את המצלמה הטרמית, מצלמות ביוב, קורלטור, גלאי אלקטרו מגנטי ועוד.

כיצד מתבצע בפועל תהליך איתור הנזילה?

לאחר הפניה אל מאתר נזילות – יש לשים לב להבדל בין אינסטלטור לבין מאתר נזילות מומחה. האחרון הוא בעל ידע מקצועי בתפעול המכשור המתקדם שצוין לעיל, בעזרתו הוא יאתר את הנזילה באופן מדויק ובסיום תקבלו דו"ח מפורט אודות הנזילה, מקורה ודרכי טיפול באופן יעיל ונכון. המצלמה הטרמית מאפשר זיהוי של הנזילה מבעד לקירות המבנה, זאת באמצעות טכנולוגיית אינפרא אדום המתבססת על טביעות חום. מצלמות ביוב כמו המצלמה הוידאו אנדוסקופית מאפשרת חדירה למקומות צרים, וגם לצינורות הביוב עצמם. הקולרטור מזהה דליפות בזמן האמת באמצעות שינויים באנרגיית הקול.

איתור נזילות במסעדות אצל ארז רובין - מומחה לאיתור נזילות

ארז רובין בעל ניסיון רב באיתור נזילות עבור לקוחות פרטיים וכן עבור עסקים ומוסדות פרטיים וציבוריים. במידה וקיימת נזילה במסעדה חשוב לפעול מהר ולא להזניח זאת, ההזנחה בסופו של דבר יכולה להסתכם בבזבוז כסף רב לתיקון הנזק שייגרם. אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר ואנו נדאג לספק עבורכם שירות איתור נזילות בסטנדרטים הגבוהים ביותר של מקצועיות. בסטנדרטים הגבוהים ביותר של מקצועיות.

תפריט נגישות