ארז רובין- איתור נזילות
שירות בכל הארץ

איתור נזילות בסיב אופטי

מחפשים פתרון מודרני לאיתור נזילות? אצלנו תוכלו למצוא מצלמת סיב אופטי זעירה לאיתור ומציאת נזילות. היכנסו כבר עכשיו לאתר וגלו ממה הוא עשוי וממתי צריך להשתמש בו.

איתור נזילות בעבר הייתה משימה מאוד מסובכת שדרשה לחצו בקיר עד לחשיפת הצנרת. כיום הפתרון לאיתור הנזילה הרבה יותר פשוט וניתן לדעת היכן היא על ידי שימוש באמצעים טכנולוגיים מתקדמים. אחד מהאמצעים הללו הוא הסיב האופטי שכדאי שתכירו.

הפתרון המתקדם של העידן המודרני עם איתור נזילות בסיב אופטי

איתור נזילות מאז ומתמיד הייתה משימה שכל אחד פחד ממנה. כדי לאתר מהיכן מגיעה הנזילה היה צורך לבדוק את סימני הרטיבות ועל ידי ניחוש מושכל של בעל המקצוע לנסות לשער איפה כדאי לחצוב בקיר כדי לחשוף אותה. החציבה הזו הייתה נמשכת שעות רבות והייתה מבזבזת גם את זמנו של הלקוח ובעיקר את זמנו של מאתר הנזילות, כאשר המחיר היה גבוה יותר והבלגן בבית היה רב. במקום לחצוב בקיר כיום יש פתרונות מתקדמים כמו למשל מצלמה תרמית או סיב אופטי, שפותרות את הבעיה תוך כמה דקות פשוטות וניתן להימנע מכל ההרס, בזבוז הזמן וכמובן מהמחיר היקר.

מהי מצלמת סיב אופטי שמאתרים איזה נזילות?

מצלמת סיב אופטי היא למעשה כלי מתקדם לאיתור נזילות כאשר הגודל הזעיר שלה מאפשר להחדיר אותה גם לצינורות קטנים ביותר. היא יכולה לשמש למציאת נזילות בצנרת הביתית ובצנרת הביוב, והיא יכולה גם להאיר בעצמה וכך לשדר תמונה באיכות טובה מאוד. יש מגוון רחב של סוגי מצלמות אלו והשימוש בה כיום נפוץ מאוד, כאשר היא כל אינסטלטור שלא משתמש בה יודע שהחלופה לאיתור נזילות תהיה מסובכת מאוד וכמובן לא משתלמת לא לו ובטח לא ללקוח.

ממה עשוי הסיב האופטי?

המצלמה עשויה מסיבים גמישים מאוד מה שמאפשר לא לחדור לכל צנרת וצנרת. הגודל שלה קטן מאוד והיא יכול להיכנס אפילו לצנרות הקטנות ביותר שאפילו במצלמה תרמית לאיתור נזילות קשה מאוד להבחין. בגלל המאפיינים של המצלמה שמאפשרים בה שימוש נרחב, משתמשים בה בעיקר למצבים בהם אין ברירה אחרת כמו למשל מקרים שיש סתימות או נזילות מתחת לרצפה או בתוך הקירות, כאשר מעבר לאיתור מדויק יש כיום מכשירים דומים שיכולים גם לסתום את הנזילה.

מתי צריך להשתמש באיתור נזילות עם סיב אופטי?

  • במידה ויש פריצת מים שאין לה הסבר ונבדקה גם הצנרת של המים החמים וגם של המים הקרים, ללא ממצאים.
  • כאשר ישנה סתימה בביוב שחוזרת ונשנית ואין שום הסבר הגיוני או דרך אחרת להבין מדוע היא קורת ומהיכן, יש צורך לצלם את פנים הצינור ורק מצלמת סיב אופטי יכולה לבצע זאת.
  • גם סתימות באמבטיה או בשירותים יכולות להיפטר על ידי שימוש במצלמה המתקדמת.
  • כשיש דליפות או כתמים שמופיעים ונעלמים בתקרה, או כשיש רטיבות לא מוסברת שמופיעה על הקירות או על התקרה.
  • אם רוצים לצלם חללים סגורים שאין דרך להגיע אליהם כמו למשל מתחת לאמבטיות או לג'קוזי, בריכות שחייה, בין קירות גבס וכולה, ש צורך להשתמש במצלמת סיב אופטי.
  • בעיות איטום יכולות להיות מוסברות על ידי שימוש בסיב אופטי.
איתור נזילות בסיב אופטי

ודאו את השימוש לפני איתור הנזילה עם סיב אופטי

לא כל אינסטלטור או מאתר נזילות כול לטפל לכם בבעיה עם סיב אופטי מתקדם מהסיב הפשוטה שלא לכל אחד יהיה אותו. חשוב שתבדקו מראש האם הוא משתמש בכלי המתקדם הזה, כיוון שיש אינסטלטורים שכיום משתמשים רק במצלמה תרמית לאיתור יחסית כללי.

אם אתם צריכים לאתר נזילה במהירות המידית, אתם צריכים אנשי מקצוע שמתעסקים בתחום כבר שנים רבות. אנו באינסטלטורים בכחול עתירי ניסיון ותמיד כאן לשירותכם כדי להראות לכם איך מאתרים נזילות בלי לחצוב בקיר ובלי לבזבז זמן מיותר! פנו אלינו עוד היום ותיווכחו לדעת מהו שירות מקצועי ויסודי אמיתי!

איתור נזילה בדירה
איתור נזילות

תפריט נגישות