ארז רובין- איתור נזילות
שירות בכל הארץ

איתור נזילות ונזקי מים לקבלת תגמולי ביטוח

נזקי מים בדירה? במקרה כזה שירות איתור נזילות עשוי לסייע לכם בקבלת תגמול כספי מחברת הביטוח.

ביטוח תכולה לדירה עשוי לכסות בחלק מהמקרים נזקי מים. הנזק העיקרי עלול להיווצר כתוצאה מנזילות ורטיבות, או לחילופין מחדירת מים מבחוץ לאחר גשמים ומשקעים. הדגש העיקרי צריך להיות על איתור מדויק של נזילות מים ועל שימוש באמצעים מתקדמים לצורך השגת המטרה.

טיפים להשגת כיסוי ביטוחי לנזילות ונזקי מים

א. בדקו את פוליסת הביטוח – בשלב הראשון עליכם לבדוק את מאפייני פוליסת הביטוח. בדיקה של מאפייני פוליסת הביטוח יכולה להתבצע באופן עצמאי, או על ידי יצירת קשר עם סוכן ביטוח מוסמך. הבדיקה מתבצעת על פי מאפייני הפוליסה כפי שמפורטים בחוזה בין המבוטח לבין החברה. חשוב לדעת כי הפיצוי מטעם חברת הביטוח יינתן רק אם הסיבה לנזק נכללה בפוליסת הביטוח. נזקי איטום לקוי למשל לרוב אינם נכללים בפוליסה, לכן יש לקחת זאת בחשבון ולשקול להוסיף סעיף זה בפוליסה, גם אם זה מייקר את עלות הפוליסה.
ב. יצירת קשר עם חברת איתור נזילות – בשלב השני תוכלו ליצור קשר עם חברת איתור נזילות שמאושרת על ידי חברת הביטוח. לרוב, לא כל אינסטלטור מוסמך לבצע את הבדיקה ואת איתור הנזילה. רק חברה או אינסטלטור שמאושרים על ידי חברת הביטוח יכולים לנפק דוח שבעקבותיו המבוטח יקבל פיצוי כספי. זאת, אלא אם כן בביטוח הדירה דאגתם להכניס סעיף הוא חופש הבחירה במאתר הנזילות.
ג. הגשת תביעה – בשלב השלישי והאחרון תצטרכו להגיש תביעה. הגשת תביעה בגין כיסוי ביטוחי על נזילות מים היא בהתאם לממצאי הבדיקה. זו הסיבה בגללה כדאי להשקיע בבדיקה מקיפה של הצנרת. אפשר גם לנצל את ההזדמנות על מנת לבצע בדיקות נוספות, וכך לקבל פיצוי כספי גבוה יותר.

איך מזהים נזילות מים?

האמצעי בו משתמשים על מנת לזהות נזילות מים חשוב לא פחות מאשר פוליסת הביטוח. את הנזילות ניתן לאתר בין היתר באמצעות מצלמה טרמית, סיב אופטי, רובוט זעיר וכדומה. לכל שיטת איתור נזילות יש יתרונות וחסרונות אחרים. מצלמה טרמית למשל מספקת את החיווי המדויק ביותר למוקד הנזילה, אך זו גם שיטה יקרה יחסית. סיב אופטי הוא כבל המשמש להעברת מידע דרך סיבים שקופים באמצעות קרני אור, ורובוט זעיר מוגדר בעיקר לאזורים שחסומים בפני בני אדם.

אנו בארז רובין נספק לכם דו"ח איתור נזילות מקצועי

לסיכום, ניתן ואף רצוי לקבל פיצוי כספי בגין נזילות מים. את הפיצוי מקבלים בהתאם לפוליסת הביטוח ולאחר הזמנת בדיקה והגשת תביעה. ארז רובין, מומחה לאיתור נזילות, ידאג לאתר את הנזילה באופן מדויק כשבסיום עבודת האיתור תקבלו דו"ח איתור נזילות מפורט הכולל את הגורמים לנזילה, נזקים והמלצות לטיפול. את דו"ח זה תוכלו להגיש לחברת הביטוח במטרה להשיג את הפיצויים המגיעים לכם.

תפריט נגישות