ארז רובין- איתור נזילות
שירות בכל הארץ

תיקוני נזילות לפני שיפוץ מקלחת קומפלט

כדאי לשים לב לפני הכול האם התשתיות של המים וכל הצנרת שמשרתת אתכם בחדר הרחצה הינן תקינות לחלוטין. ממש לא כדאי לדלג על השלב הזה כאשר באים להחליף את הכלים הסניטריים או כאשר משפצים את חדר האמבטיה היות ודווקא אז כאשר אתם מוציאים את כל מה שהיה בחדר ומחליפים לחדש, יהיה לכם קל הרבה יותר לתקן את התשתיות או לטפל בצנרת. 

גם אם אתם קצרים בכסף, לא מומלץ כלל לדלג על השלב הזה של בדיקה יסודית של הצנרת. זאת כדי שלא תמצאו את עצמכם לאחר זמן מצטערים על שלא עשיתם את זה קודם ולא תיקנתם את כל הטעון תיקון.

כי תיקוני הצנרת לאחר שהאמבטיה כבר מוכנה ומשופצת עשויים לגרור אתכם לשיפוצים מחודשים מה שמן הסתם לא תשמחו לעשות. 

הכינו את התשתיות לקראת השיפוץ!


אז זה בדיוק מה שאנחנו ממליצים לכם לעשות. לשפץ את חדר הרחצה לפני הכול, בחלקים האחוריים והבלתי נראים שלו. שזה אומר הצנרת וכל מערכת האינסטלציה שלכם. רק כך תוכלו להיות רגועים ובטוחים שאכן עשיתם לעצמכם חדר רחצה שעתיד לשרת אתכם ללא תקלות לאורך זמן.

תיקוני נזילות – איך מתחילים?

אז ברור שלקראת שיפוץ חדר אמבטיה אתם תרצו לוודא את מצב הצנרת ואם יש בעיה אתם תרצו לפתור אותה. איך תדעו מה שלום התשתיות שלכם?

כאן אנחנו מגיעים אליכם עם הכלים הכי מתקדמים לאיתור נזילות מה שעתיד לחסוך לכם הרבה בלגן, הרבה אבק וכמובן גם הרבה כאב ראש.

הפתרון שאנחנו מציעים לכם הוא כבר לא ממש חדש בתחום אבל עדיין יש לקוחות רבים שמהססים האם אכן כדאי להם לשלם על השירות הזה. כי אחרי הכול מדובר במשהו יקר יותר יחסית לאופן הבדיקה הרגיל של הצנרת. עם זאת, ברור כי מדובר במשהו שהוא הרבה יותר מקיף, הרבה יותר יסודי ובסופו של דבר כפי שכבר ציינו גם הרבה יותר אסתטי ומדויק.

המדובר הוא בשיטה של איתור נזילות בעזרת מצלמות תרמיות ועוד כלים מתקדמים שנועדו כולם לתת מענה בכל מקרה כזה בו יש צורך לאתר נזילות.

מקצועיות – זה במקום הראשון כי באינסטלציה אין פשרות!

גם אם בא לכם לחסוך ואתם רוצים לשלם כמה שפחות, חשוב שתזכרו. עם צנרת אין מקום לוותר או להתפשר על פחות משלמות. צנרת תקולה היא צנרת שתעשה לכם הרבה מאוד בעיות בהמשך ואם לא תפתרו את כל הבעיות בצורה הכי נכונה והכי מקצועית, אתם עשויים למצוא את עצמכם אוכלים קש במשך השנים הבאות. על כן, דווקא כאשר אתם עוסקם בשיפוץ חדר האמבטיה, גם אם אתם רוצים לחסוך, זכרו שזה לא המקום הנכון לכך.

רק כך תיהנו מהתוצאות לארוך ימים ושנים.

תפריט נגישות