ארז רובין- איתור נזילות
שירות בכל הארץ

מי צריך להזמין כאשר יש רטיבות בקיר?

את מי אנחנו אמורים להזמין כשיש רטיבות בקיר, וכמה עבודת איטום מבנים צריכה לעלות? האם בכלל צריך להזמין שרברב? ריכזנו עבורכם את כל התשובות בנושא הזה – המשיכו לקרוא כאן כדי לדייק את בחירותיכם >>

אז, שרברב או איטום מבנים?

אם אתם שואלים את מי צריך להזמין כאשר יש רטיבות מכל סוג בקיר, השאלה היא מהיכן הרטיבות מגיעה, כלומר מה המקור שלה. אם היא מתרחשת בגלל סדקים בקירות החיצוניים או הפנימיים של הבית או המשרד, אתם צריכים חברת איטום מבנים מקצועית. אם הנזילה מתרחשת בגלל פיצוצים בצינורות האינסטלציה, כמובן שאתם צריכים שרברב מנוסה. בואו נגיד ככה, כאשר יש רטיבות אשר נראית נקודתית, זה בדרך כלל מצב של צורך באיטום מבנים. מצד שני, כאשר יש רטיבות במספר מוקדים, גם זה יכול להוות צורך בחברת איטום מבנים. אז, איך נדע? ובכן, קודם כל תשללו את האפשרויות של בעיות אינסטלציה. אם שללתם את אלה, ועדיין יש נזילות או רטיבות בקירות, אתם כנראה צריכים אנשי איטום לצורך בדיקה מקיפה.

כמה עולה איטום מבנים לאחר נזילה?

על מנת לענות על השאלה, כמה עולה איטום מבנים, ריכזנו עבורכם דוגמאות מחירים מתוך אתר השוואת מחירים ברשת. אבל, זכרו שהמחירים יכולים להשתנות בהתאם לכל מיני גורמים שונים (כמו חומרת הרטיבות, בעיות גישה שונות, גודל הגג הדורש איטום ועוד). הנה מחירי איטום מומלצים לצרכן:

  • גגות עד 100 מ"ר: איטום של גג באמצעות יריעות מסוג ביטומני יעלה כ-65 – 110 ₪ למ"ר.
  • גגות עד 200 מ"ר: באותה השיטה הנ"ל של איטום יריעות ביטומניות, המחירים ינועו בין כ- 60 – 90 ₪ למ"ר.
  • גגות עד 50 מ"ר: זיפות של גג באמצעות זפת חמה יעלה כ-1,500 – 2,500 ₪ בממוצע. 
  • עד 5 מ"ר: מדובר בדרך כלל בתיקוני איטום נקודתיים, שאמורים לעלות כ-450 – 700 ₪ בממוצע. 
  • גגות מרוצפים: איטום גג מרוצף אמור לעלות לכם כ-80 – 100 ₪ למ"ר, כאשר עבודה זו נעשית ללא הרמת ריצוף וללא נזקים מיותרים. 
  • גגות רעפים עד 60 מ"ר: איטום קומפלט של גג רעפים צפוי לעלות לכם בין כ-4,000 – 5,200 ₪. 
  • איטום גגות מעץ: בדרך כלל, משתמשים באיטום של יריעות גומי בגגות עץ, מה שצפוי לעלות כ-90 – 110 ₪ למ"ר. 

כמה מילות סיכום על השוואת מחירי איטום, המחירים שהובאו לעיל מהווים המלצה בלבד,  אם כי הם כן משקפים במידה רבה את מחירי השוק הממוצעים והמומלצים לצרכן. לכן, כל עוד אתם רוצים להזמין חברת איטום, אתם יכולים להשתמש ברשימה לעיל כדי לעשות השוואת מחירי איטום גגות. לחילופין, תוכלו לבדוק את המחירון המלא באתר איטום בקליק, ממנו שאבנו את המידע שהובא ורוכז במאמר זה. 

תפריט נגישות